Jak často jezdit na rotopedu?

Otázka, kterou si pokládáte ke každému cvičení, nemá jasnou odpověď. Tak alespoň pár tipů pro jízdu na rotopedu.

Záleží také, zda chcete jízdou na rotopedu zhubnout, nebo posílit svaly na nohách. Pro zhubnutí je důležité jezdit ráno nalačno, nebo 2-3 hodiny po jídle. Jezděte aspoň půl hodiny, aby tělo začalo spalovat tuky. 

Obecně se doporučuje jezdit na rotopedu, nebo i na jiném fitness stroji tak 3x týdně po dobu 40-60 minut. Není jednoduché dodržet čas, zvláště pokud cvičíte doma a ruší vás rodina :-)

Stanovte si jasný cíl, spojte cvičení s jinou aktivitou

Je důležité si stanovit cíl - např. zhubnout do měsíce 2 kilogramy, nebo snížit procento tuku v těle. Ke cvičení pak přidejte i změnu jídelníčku, omezte tuky a cukry.

Cvičení doma je vhodné spojit třeba s oblíbeným seriálem a jezdit na rotopedu před televizí.

Pro posílení nohou si nastavte na rotopedu vyšší zátěž a postupně ji přidávejte. Pokud to rotopedumožňuje, nastavte si také kopcovity terén pro jízdu.


Publikováno: 11. 1. 2013